 |
|
Autor |
Wiadomość |
Bizon
Administrator i Klubowicz

Dołączył: 31 Sie 2010
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pleszew
|
Wysłany:
Wto 7:22, 12 Kwi 2011 |
 |
Dzisiaj zainwestowałem 2zł w gazetę motor z powodu widocznego na okładce opisu concept cara BMW M5 F10.
Auto jak każde M5 niewiele różni się od podstawowej wersji pod względem wizualnym, nowe agresywne zderzaki, tylny dyfuzor, czyli sportowe auto w eleganckim stylu, jak każda M5.
Niestety silnik to nie będzie nic w stylu wolnossącego V10, tym razem turbodoładowane V8 4.4 o mocy ponad 560KM, najmocniejsze M5 w historii, ale moim zdaniem spowodowane jest to tym, F10 jest na pewno cięższe od E60.
Jestem ciekawy jak to będzie jeździć, kiedyś turbodoładowane silniki wydawały mi się fajniejsze, ale teraz kiedy wszystko takie ma to jakoś popieram wolnossące
Trochę to dziwne, że Ferrari może zrobić wolnossące V8 o takiej samej mocy, a BMW jakoś się nie chce, nie wierzę, że M Gmbh nie jest w stanie stworzyć silnika o podobnej konstrukcji.
[img]http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQeveCbAVhLVVJnEV0sX9QSsHTdIRfzH83t70pvdmquVW8gGzCo&t=1[/img]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|
 |
Jaro
Administrator i Klubowicz

Dołączył: 01 Wrz 2010
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kalisz
|
Wysłany:
Wto 9:48, 12 Kwi 2011 |
 |
Fajne Fajne, moze za 15 lat je sobie kupie xD
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Jerzu
Administrator i Klubowicz

Dołączył: 31 Sie 2010
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 18:41, 12 Kwi 2011 |
 |
noo tylko wiesz... ferrari ma też tak fajnie zrobione, że całkiem ciekawy dźwięk jest... nie chcesz chyba jechać limuzyną BMW M5 z dźwiękiem z wyścigówki.. .bo również opiera się to na korektorach wydechowych plus wyższym momencie obrotowym...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Bizon
Administrator i Klubowicz

Dołączył: 31 Sie 2010
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pleszew
|
Wysłany:
Śro 12:39, 13 Kwi 2011 |
 |
Nooo BMW M3 ma 8500rpm i jakoś da się jeździć
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Jerzu
Administrator i Klubowicz

Dołączył: 31 Sie 2010
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 16:19, 13 Kwi 2011 |
 |
no ok ale moment obrotowy to nie wszystko jak już pisałem ;p BMW robi już w sumie każde auto jako limuzyne z serii 3,5,7 mają swoją technologie a takie auto nie potrzebuje w ch*j zarypistej mocy xD jak sam wiesz moc to nie wszystko ;D Bo po co większa.... jak dochodzi współczynnik tarcia i inne duperele ;p a wiadomym jest ,że BMW ma bankowo większy ;p
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Bizon
Administrator i Klubowicz

Dołączył: 31 Sie 2010
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pleszew
|
Wysłany:
Śro 17:24, 13 Kwi 2011 |
 |
No tak, ale chodzi o to, że by mógł być wolnossący, a nie turbodoładowany
A co do mocy to fajna jest wersja G-Power poprzedniego M5, która ma prawie 800 koni
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie GMT + 3.5 Godziny
| |