Autor |
Wiadomość |
Petrus
Klubowicz
Dołączył: 27 Wrz 2010
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 19:25, 13 Paź 2010 |
|
Wymiary
Długość (mm) 3965
Szerokość (mm) 1680
Wysokość (mm) 1330
Rozstaw osi (mm) 2500
Rozstaw kół przód/tył (mm) 1450/1455
Pojemność bagażnika (dm3) 350
Zbiornik paliwa (dm3) 45
Promień skrętu (m) 9.0
Waga (kg) 850
Koła
Hamulce przód Tarczowe
Hamulce tył Bębnowe
Silnik
Typ SOHC 16 zaworowy
Pojemność skokowa 1343 cc
Średnica i skok tłoka (mm) 75.0 x 76.0
Stopień sprężania 9.0:1
Wtrysk paliwa Gaźnik
Skrzynia biegów
Skrzynia 5-biegowa manualna
Przełożenia
I 3.250
II 1.894
III 1.259
IV 0.937
V 0.771
R 3.153
Przełożenie główne (FD) 4.250
Osiągi
0-100 km/h 11.0
Prędkość maksymalna (km/h) 195
Moc silnika 75
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Jerzu
Administrator i Klubowicz
Dołączył: 31 Sie 2010
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 19:48, 13 Paź 2010 |
|
dane prędkości maxymalnej się nie zgadzają.
Otóż z tego co przeczytałem prędkość maxymalna dla tego auta to 170km/h oczywiscie wedle danych... wedle własnych przezyc nie raz juz pokazała ze moze wiecej
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Bizon
Administrator i Klubowicz
Dołączył: 31 Sie 2010
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pleszew
|
Wysłany:
Śro 23:05, 13 Paź 2010 |
|
Ze licznik przeklamuje chciales powiedziec
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Jerzu
Administrator i Klubowicz
Dołączył: 31 Sie 2010
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 23:36, 13 Paź 2010 |
|
Licznik był sprawdzony na trasie ostrów - Kalisz z peugeotem 307 kombi.
Zapewne przy wyższych prędkościach przekłamuje
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Bizon
Administrator i Klubowicz
Dołączył: 31 Sie 2010
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pleszew
|
Wysłany:
Czw 9:21, 14 Paź 2010 |
|
Niestety cudow nie ma lekkie auta maja niskie vmax
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Petrus
Klubowicz
Dołączył: 27 Wrz 2010
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 10:40, 14 Paź 2010 |
|
Mój samochód potrafi dzialać cuda
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Jerzu
Administrator i Klubowicz
Dołączył: 31 Sie 2010
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 12:14, 14 Paź 2010 |
|
Być może jest coś uszkodzone. Też nie wierze ,że jest taki vmax bo książkowo w Mazdzie jest przykładowo 200km/h czy coś takiego
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Bizon
Administrator i Klubowicz
Dołączył: 31 Sie 2010
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pleszew
|
Wysłany:
Wto 10:57, 19 Kwi 2011 |
|
No to wrzucam najnowsze foty Hondy i opis przeróbek:
podwójny wydech wirnikowy Mugen
Turbina high rev Garret
tarcze, bębny oraz szyba oblane specjalnym płynem odpornym na wszystko
linka, przedni spojler i tylny spojler tworzą docisk rzędu 2 ton przy 10km/h i co 1km/h docisk wzrasta o tonę
2x wyrzutnia rakiet ziemia ziemia
i
2x wyrzutnia ziemia powietrze
działo artylerii samobieżnej kaliber 45mm
reflektor "szperacz" zasięg 20km, służy do oświetlania górnych partii atmosfery w celu wyszukiwania samolotów szpiegowskich
działo podręczne 30mm, wyposażone w pociski kumulacyjne może przebić pancerz o grubości 3mm, nieoficjalnie mówi się, że prototyp zatopił titanica
opancerzenei gumowo ceramiczne wytrzymuje ostrzał z broni jądrowej
na masce wyrzutnie bomb kasetowych
dodatkowe koła służące do szybkiego poruszania się w terenie
Dzięki modyfikacjom Honda ma teraz następujące osiągi:
MOC: 1700KM osiągane przy 60 tys rpm
MOMENT: 4000nm osiągane przy 1 rpm
Waga 600kg
Przyspieszenie: 1,2s
V-max 2000km/h
Bak: 1000L
spalanie: Produkuje 5 litrów na 100km.
Oto link do zdjęć
[link widoczny dla zalogowanych]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Jaro
Administrator i Klubowicz
Dołączył: 01 Wrz 2010
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kalisz
|
Wysłany:
Śro 8:10, 20 Kwi 2011 |
|
jest pro, ale trzeba popracować nad Pancerzem, bo nie wytrzymał uderzenie z tzw działa wiertartkowego ;p
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Bizon
Administrator i Klubowicz
Dołączył: 31 Sie 2010
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pleszew
|
Wysłany:
Śro 10:38, 20 Kwi 2011 |
|
Racja, poza tym, kamuflaż by się przydał.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Jaro
Administrator i Klubowicz
Dołączył: 01 Wrz 2010
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kalisz
|
Wysłany:
Pią 11:04, 29 Kwi 2011 |
|
Piotrek się nie chwalił, ale skrupulatnie spisuje wszystkie naprawy auta w zeszycie, mam tu zdjecie tego zeszytu:
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Jerzu
Administrator i Klubowicz
Dołączył: 31 Sie 2010
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 18:15, 29 Kwi 2011 |
|
tak więc honda ma silnik juz zrobiony... wczoraj wróciła od mechanika. Wszyskie wycieki przecieki zxałatane nowe uszczelki te sprawy także tylko jezdzic... pozostał styling i zawiecha ale to już niedługo
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Bizon
Administrator i Klubowicz
Dołączył: 31 Sie 2010
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pleszew
|
Wysłany:
Pią 22:08, 29 Kwi 2011 |
|
Styling?! Kurwa jak jedzie to pozostawia zasłonę dymną bo tyle lakieru sie sypie
Auto jest do malowania i wymiany niektórych części bo na masce jest więcej szpachli niż metalu.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Jaro
Administrator i Klubowicz
Dołączył: 01 Wrz 2010
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kalisz
|
Wysłany:
Sob 2:11, 30 Kwi 2011 |
|
my z bizonem jestesmy specjalistami od stylingu. Wystarczy ze dacie nam wolna reke przy hondzie i zobaczycie, ze kazdy sie bedzie za nia ogladal na miescie (z okrzykiem co to kurwa jest) xD
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Jerzu
Administrator i Klubowicz
Dołączył: 31 Sie 2010
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 18:50, 30 Kwi 2011 |
|
no właśnie w styling wliczam zrobienie lakieru ;p a drzwi maska itp właśnie są w drodze
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|