FAQ
•
Szukaj
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Rejestracja
•
Profil
•
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
•
Zaloguj
Napisz odpowiedź
Forum www.performancepolska.fora.pl Strona Główna
»
Klubowe auta
» Napisz odpowiedź
Napisz odpowiedź
Użytkownik:
Temat:
Treść wiadomości:
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje:
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
$1
Kod potwierdzający:
$3
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
JDMKszak
Wysłany: Czw 23:48, 20 Cze 2013 Temat postu:
Czekamy na update
Bizon
Wysłany: Pią 9:36, 10 Sie 2012 Temat postu:
No u mnie zmieniło się to, że nadal nie zrobiłem boczku od przednich drzwi, w sumie nadal nie zrobiłem podsufitki, mam zacisk do wymiany, ale za to nic się nie popsuło xD
Bizon
Wysłany: Pią 4:08, 13 Maj 2011 Temat postu:
No to dodam, że to jednak nie był wysprzęglik tylko uszczelka na pompie paliwa, trochę poważniejsza sprawa, ale dało radę ogarnąć, poza tym wymienione sprzęgło na sachsa, full nowy cały zestaw, plus olej w skrzyni i w dyfrze, wszystko chodzie idealnie.
Teraz pora na lakiernika, bo po pierwsze wkurwia mnie już ta rdza i odpryski, które siedzą na aucie od 3 lat, po drugie musi być polerka bo nawet po woskowaniu nie uzyskuje takiego efektu jak na tej sesji koło cmentarza
Btw. Jaro, musimy powtórzyć sesję 2x BMW
A felgi... felgi też będą
Szukam tylko jakiegoś dobrego wzoru na allegro, żeby jak najpełniejsze były (to te pod polerkę, na zmianę).
Jaro
Wysłany: Nie 0:38, 24 Kwi 2011 Temat postu:
rób rób, a potem nakurwiamy felgi na fajny kolor pasujacy do kolorystyki forum
Bizon
Wysłany: Pią 22:57, 22 Kwi 2011 Temat postu:
Noo to od czasu kiedy ostatnio pisałem, dodam jeszcze, że wymieniłem akumulator i auto nie kręci już 3 lata przy 15 stopniach i 30 lat przy -5.
Mam nowe zimówki i nowe letnie, po drodze zablokował się tłoczek w zacisku tośmy go naprawili, rozwalił się cylinderek hamulca na lewym tyle to też już wymieniony, odpowietrzony układ i wymieniony płyn, ale to oczywiście nie wszystko, gdyż posypał się wysprzęglik
Skoro do wysprzęglika trzeba wyciągać skrzynie to będzie też wymienione sprzęgło
Taaak znowu
Bizon
Wysłany: Pon 22:45, 04 Kwi 2011 Temat postu:
Haha noo
Jak mi się urwała osłonka to miałem tak jakby obniżone jeszcze -30mm, już wiem, że jeżeli całe auto by tak było to bym się uwiesił na krajówce na koleinach
Bogu dzięki, że e36 ma tak wysoko michę.
Jerzu
Wysłany: Pon 21:39, 04 Kwi 2011 Temat postu:
too... za wysoko siedzi! na glebe ją! ;D
Bizon
Wysłany: Pon 21:13, 04 Kwi 2011 Temat postu:
Jakbym chciał takie rady to bym napisał to do kogoś innego P
Jerzu
Wysłany: Pon 21:09, 04 Kwi 2011 Temat postu:
także myślę ,że po cóż środek robić! trzeba wydobyć głębie lakieru... lepsza felga. Ale ogólnie kolego idziesz w dobrą stronę! zapraszam do udzielania sie na forum i na spotach. Pozdrawiam i zapraszam na
www.terytorium126p.pl
Bizon
Wysłany: Pon 5:13, 04 Kwi 2011 Temat postu:
A fot przełącznika do tej pory nie zrobiłem
Następną modyfikacja chyba będzie dokończenie wnętrza:
deska rozdzielcza, tunel, słupki, eko skóra, albo skaj, to i tak nieużywane części więc nie muszą oddychać, a różnica wizualna jest niewielka.
Podsufitka materiałowa czarna, i podłoga też zwykła materiałowa, taka grafitowa, żeby troszke odbijała.
Poza tym renowacja foteli no i czerwone przeszycia, bo kurde całe wnętrze będzie potwornie mroczne
No jeszcze dojdzie półka nad bagażnikiem, ale ją chyba po prostu kupię używaną czarną.
Ja wiem, że teraz jasne wnętrza są modne, ale ja bym za szybko ubrudził to raz, a dwa, że mam już ciemne fotele
Myślałem też nad jakimiś wstawkami z drewna, ale nie wiem czy tym też sie zajmuję firmy tapicerskie...
Jaro
Wysłany: Wto 16:52, 14 Wrz 2010 Temat postu:
zrób foty przełącznika od ABSów i wrzuc tutaj
Bizon
Wysłany: Nie 6:13, 05 Wrz 2010 Temat postu: [Bizon] BMW e36 318tds compact
Widzę, że nikomu się nie spieszy z chwaleniem się autem więc zacznę:
BMW E36 318 tds
Silnik o oznaczeniu M41D17, mniejsza i nowocześniejsza wersja B51D25 czyli 6 cylindrowego 2.5 tdsa.
Skrót tds pochodzi od Intercooled Turbodiesel.
Auto zakupione w listopadzie 2008 roku, jest w moim posiadaniu już niemal dwa lata.
Co nieco zmieniło się w tym czasie.
Zaraz po kupnie auta trzeba było wymienić wahacze, sworznie, niemal wszystkie elementy zawieszenia.
Szybko zabrakło mocy, autem wybrałem się na hamownie, gdzie wynik był gorszy niż oczekiwałem - 84KM 172nm seryjnie 90KM 170nm.
Od razu chip i kilka godzin później 110 KM oraz 240nm.
Moc nie powala, ale moment obrotowy oraz jego stabilny przyrost od 2100 rpm od razu poprawiły elastyczność auta.
W aucie wylądowało nowe radio SONY, zamiast seryjnego oryginalnego Bavaria, soczewkowe lampy Angel Eyes w miejsce oświetlających co najwyżej 3 metry oryginałów.
Po wizycie na torze w Wyrazowie w czerwcu 2009 roku, przyszła pora na ślizgające się już wcześniej sprzęgło.
Oryginalne koło dwumasowe, sprzęgło i tarcza LUK oraz docisk Sachs sprawują się wyśmienicie do tej pory.
Pomijając kilka mało ważnych napraw, auto przejeździło jesień i zimę bez większych przygód.
Aż do czasu, gdy pewien genialny kierowca Chryslera Voyagera z Jarocina stwierdził, że na rondzie światła nie mają znaczenia i wjechał mi w tył, nieznacznie uszkadzając (jak się później na szczęście okazało) auto.
Po naprawie niezbędnych elementów, auto stanęło na gwintowanym zawieszeniu MTS Technik, które sprawuję się lepiej niż przypuszczałem, welurowe fotele ustąpiły miejsca skórzanym sportsize, filtry powietrza, filtrom K&N, a pasek alternatora nowemu paskowi...
Dodatkowo olej mineralny został wymieniony na półsyntetyczny.
Ostatnia wymiana to przednie tarcze hamulcowe na nacinane ATE Power Disc z nowymi klockami ATE oraz płyn do hamulców ATE TYP 200.
Poniżej zdjęcia od najstarszych do najnowszych
Zaraz po zakupie:
Kilka miesięcy później:
Tył już po naprawie:
Uploaded with
ImageShack.us
I najnowsze:
Plany na przyszłość to teraz nastawnik pompy i osłonka visko, przez to silnik robi trochę hałasu.
A w dalszych planach przydał by się swap...
Albo może tuning silnika? Chociaż to nie benzyna, z diesla niewiele można wyciągnąć. Cóż czas pokaże.
Forum www.performancepolska.fora.pl Strona Główna
»
Klubowe auta
» Napisz odpowiedź
Skocz do:
Wybierz forum
Ogólne
----------------
Regulamin
Regulamin forum
Turbo
Supercharged
Ogólne
Strefa klubowa
----------------
Ogólne
Klubowe auta
Auta przyjaciół klubu
Zloty, spoty
Galeria
Modyfikacje
----------------
Performance
Styling
Motorsport
----------------
Drift
Rajdy
Illegal
Inne
----------------
Muzyka
Śmieszne
Inspirację
Offtopic
Ciekawostki
Gry
Giełda
----------------
Kupię
Sprzedam
SB
----------------
SHOUTBOX
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001/3 phpBB Group ::
FI Theme
:: Wszystkie czasy w strefie GMT + 3.5 Godziny
Regulamin