Autor |
Wiadomość |
JDMKszak
 |
Wysłany:
Czw 23:48, 20 Cze 2013 Temat postu: |
|
Czekamy na update  |
|
 |
Bizon
 |
Wysłany:
Pią 9:36, 10 Sie 2012 Temat postu: |
|
No u mnie zmieniło się to, że nadal nie zrobiłem boczku od przednich drzwi, w sumie nadal nie zrobiłem podsufitki, mam zacisk do wymiany, ale za to nic się nie popsuło xD |
|
 |
Bizon
 |
Wysłany:
Pią 4:08, 13 Maj 2011 Temat postu: |
|
No to dodam, że to jednak nie był wysprzęglik tylko uszczelka na pompie paliwa, trochę poważniejsza sprawa, ale dało radę ogarnąć, poza tym wymienione sprzęgło na sachsa, full nowy cały zestaw, plus olej w skrzyni i w dyfrze, wszystko chodzie idealnie.
Teraz pora na lakiernika, bo po pierwsze wkurwia mnie już ta rdza i odpryski, które siedzą na aucie od 3 lat, po drugie musi być polerka bo nawet po woskowaniu nie uzyskuje takiego efektu jak na tej sesji koło cmentarza
Btw. Jaro, musimy powtórzyć sesję 2x BMW
A felgi... felgi też będą
Szukam tylko jakiegoś dobrego wzoru na allegro, żeby jak najpełniejsze były (to te pod polerkę, na zmianę). |
|
 |
Jaro
 |
Wysłany:
Nie 0:38, 24 Kwi 2011 Temat postu: |
|
rób rób, a potem nakurwiamy felgi na fajny kolor pasujacy do kolorystyki forum   |
|
 |
Bizon
 |
Wysłany:
Pią 22:57, 22 Kwi 2011 Temat postu: |
|
Noo to od czasu kiedy ostatnio pisałem, dodam jeszcze, że wymieniłem akumulator i auto nie kręci już 3 lata przy 15 stopniach i 30 lat przy -5.
Mam nowe zimówki i nowe letnie, po drodze zablokował się tłoczek w zacisku tośmy go naprawili, rozwalił się cylinderek hamulca na lewym tyle to też już wymieniony, odpowietrzony układ i wymieniony płyn, ale to oczywiście nie wszystko, gdyż posypał się wysprzęglik
Skoro do wysprzęglika trzeba wyciągać skrzynie to będzie też wymienione sprzęgło Taaak znowu  |
|
 |
Bizon
 |
Wysłany:
Pon 22:45, 04 Kwi 2011 Temat postu: |
|
Haha noo Jak mi się urwała osłonka to miałem tak jakby obniżone jeszcze -30mm, już wiem, że jeżeli całe auto by tak było to bym się uwiesił na krajówce na koleinach
Bogu dzięki, że e36 ma tak wysoko michę. |
|
 |
Jerzu
 |
Wysłany:
Pon 21:39, 04 Kwi 2011 Temat postu: |
|
too... za wysoko siedzi! na glebe ją! ;D |
|
 |
Bizon
 |
Wysłany:
Pon 21:13, 04 Kwi 2011 Temat postu: |
|
Jakbym chciał takie rady to bym napisał to do kogoś innego P |
|
 |
Jerzu
 |
Wysłany:
Pon 21:09, 04 Kwi 2011 Temat postu: |
|
także myślę ,że po cóż środek robić! trzeba wydobyć głębie lakieru... lepsza felga. Ale ogólnie kolego idziesz w dobrą stronę! zapraszam do udzielania sie na forum i na spotach. Pozdrawiam i zapraszam na www.terytorium126p.pl |
|
 |
Bizon
 |
Wysłany:
Pon 5:13, 04 Kwi 2011 Temat postu: |
|
A fot przełącznika do tej pory nie zrobiłem
Następną modyfikacja chyba będzie dokończenie wnętrza:
deska rozdzielcza, tunel, słupki, eko skóra, albo skaj, to i tak nieużywane części więc nie muszą oddychać, a różnica wizualna jest niewielka.
Podsufitka materiałowa czarna, i podłoga też zwykła materiałowa, taka grafitowa, żeby troszke odbijała.
Poza tym renowacja foteli no i czerwone przeszycia, bo kurde całe wnętrze będzie potwornie mroczne
No jeszcze dojdzie półka nad bagażnikiem, ale ją chyba po prostu kupię używaną czarną.
Ja wiem, że teraz jasne wnętrza są modne, ale ja bym za szybko ubrudził to raz, a dwa, że mam już ciemne fotele
Myślałem też nad jakimiś wstawkami z drewna, ale nie wiem czy tym też sie zajmuję firmy tapicerskie... |
|
 |
Jaro
 |
Wysłany:
Wto 16:52, 14 Wrz 2010 Temat postu: |
|
zrób foty przełącznika od ABSów i wrzuc tutaj |
|
 |
Bizon
 |
Wysłany:
Nie 6:13, 05 Wrz 2010 Temat postu: [Bizon] BMW e36 318tds compact |
|
Widzę, że nikomu się nie spieszy z chwaleniem się autem więc zacznę:
BMW E36 318 tds
Silnik o oznaczeniu M41D17, mniejsza i nowocześniejsza wersja B51D25 czyli 6 cylindrowego 2.5 tdsa.
Skrót tds pochodzi od Intercooled Turbodiesel.
Auto zakupione w listopadzie 2008 roku, jest w moim posiadaniu już niemal dwa lata.
Co nieco zmieniło się w tym czasie.
Zaraz po kupnie auta trzeba było wymienić wahacze, sworznie, niemal wszystkie elementy zawieszenia.
Szybko zabrakło mocy, autem wybrałem się na hamownie, gdzie wynik był gorszy niż oczekiwałem - 84KM 172nm seryjnie 90KM 170nm.
Od razu chip i kilka godzin później 110 KM oraz 240nm.
Moc nie powala, ale moment obrotowy oraz jego stabilny przyrost od 2100 rpm od razu poprawiły elastyczność auta.
W aucie wylądowało nowe radio SONY, zamiast seryjnego oryginalnego Bavaria, soczewkowe lampy Angel Eyes w miejsce oświetlających co najwyżej 3 metry oryginałów.
Po wizycie na torze w Wyrazowie w czerwcu 2009 roku, przyszła pora na ślizgające się już wcześniej sprzęgło.
Oryginalne koło dwumasowe, sprzęgło i tarcza LUK oraz docisk Sachs sprawują się wyśmienicie do tej pory.
Pomijając kilka mało ważnych napraw, auto przejeździło jesień i zimę bez większych przygód.
Aż do czasu, gdy pewien genialny kierowca Chryslera Voyagera z Jarocina stwierdził, że na rondzie światła nie mają znaczenia i wjechał mi w tył, nieznacznie uszkadzając (jak się później na szczęście okazało) auto.
Po naprawie niezbędnych elementów, auto stanęło na gwintowanym zawieszeniu MTS Technik, które sprawuję się lepiej niż przypuszczałem, welurowe fotele ustąpiły miejsca skórzanym sportsize, filtry powietrza, filtrom K&N, a pasek alternatora nowemu paskowi...
Dodatkowo olej mineralny został wymieniony na półsyntetyczny.
Ostatnia wymiana to przednie tarcze hamulcowe na nacinane ATE Power Disc z nowymi klockami ATE oraz płyn do hamulców ATE TYP 200.
Poniżej zdjęcia od najstarszych do najnowszych
Zaraz po zakupie:
Kilka miesięcy później:
Tył już po naprawie:
Uploaded with ImageShack.us
I najnowsze:
Plany na przyszłość to teraz nastawnik pompy i osłonka visko, przez to silnik robi trochę hałasu.
A w dalszych planach przydał by się swap...
Albo może tuning silnika? Chociaż to nie benzyna, z diesla niewiele można wyciągnąć. Cóż czas pokaże. |
|
 |